Towarzystwo Koszykówki Młodzieżowej we Włocławku jest organizacją powstałą w styczniu 2008 roku.
Misją naszego Towarzystwa jest:
- Popularyzacja sportu wśród dzieci i młodzieży
- Kształcenie dzieci i młodzieży w celu nabycia przez nich jak najlepszych umiejętności gry w koszykówkę i osiągnięcia poziomu mistrzowskiego
- Promocja zdrowego stylu życia
- Wychowanie w duchu zdrowej rywalizacji
- Rozwój i upowszechnianie kultury fizycznej
- Wspieranie i promocja uzdolnień sportowych
- Wpajanie idei tolerancji, wzajemnego szacunku, akceptacji i zaufania
- Uczestnictwo w rozgrywkach i innych zawodach sportowych organizowanych przez uprawnione organy
- Przeciwdziałanie patologiom społecznym, a w szczególności: alkoholizmowi i narkomanii poprzez wychowanie przez sport
Strategia, jaką przyjęliśmy przy realizacji tych celów, zakłada integrację lokalnej społeczności wokół idei rozwoju sportowego młodego pokolenia, przy bliskiej współpracy z rodziną, władzami samorządowymi oraz otoczeniem biznesowym regionu.
Środki na osiągnięcie zakładanych celów pozyskujemy z dotacji samorządowych oraz świadczenia usług reklamowych dla podmiotów gospodarczych.
Bardzo liczymy, iż biznes regionu w ramach idei jego odpowiedzialności społecznej włączy się w akcję rozwoju sportowego naszego młodego pokolenia.
W zamian za uzyskane środki możemy świadczyć usługi reklamowe obejmujące:
- ekspozycję logo sponsora na stronie WWW towarzystwa, na bandach reklamowych eksponowanych podczas imprez sportowych, w materiałach informacyjnych,
- werbalna informacja o sponsorowaniu przez podmiot gospodarczy przedsięwzięcia podczas jego trwania
- dla sponsorów strategicznych: logo na strojach zawodników,
- inne uzgodnione formy reklamy,
- organizację turniejów, spotkań integracyjnych dla sponsorów.
Biorąc powyższe pod uwagę, zwracamy się do Państwa z propozycją współpracy w zakresie reklamy Państwa firmy przez Towarzystwo Koszykówki Młodzieżowej.
Będą Państwo mogli zrealizować trzy podstawowe cele, jakie stawiane są przed sponsoringiem:
- upowszechnianie stopnia znajomości firmy i jej produktów i usług wśród obecnych i potencjalnych nabywców,
- wywoływanie pozytywnych skojarzeń między sponsorowanymi imprezami oraz sukcesami osób lub instytucji sponsorowanych a firmą – sponsorem
- powstawanie, umacnianie i utrwalanie pozytywnej opinii o sponsorze i jego produktach,
- tworzenie przychylnej atmosfery w stosunkach z władzami i społecznością lokalną.
Licząc na przyszłą owocną współpracę.
Z poważaniem
Zarząd TKM
Skład Zarządu TKM:
- Przemysław Podlewski – Prezes Zarządu
- Katarzyna Czyżnielewska – Członkini Zarządu
- Mariusz Lewandowski – Członek Zarządu